In saptamana a treisprezecea dupa Pogorarea Sfantului Duh – Joi


JOI
IN SAPTAMANA A TREISPREZECEA DUPA
POGORAREA SFANTULUI DUH

EVANGHELIA DE LA MARCU

(3:28-35)

Zis-a Domnul: Adevarat graiesc voua, ca toate vor fi iertate fiilor oamenilor, pacatele si hulele cate vor fi hulit; dar cine va huli impotriva Duhului Sfant nu va fi iertat in veac, ci este vinovat de osanda vesnica. Pentru ca unii ziceau: Are duh necurat. Atunci au venit Mama Sa si fratii Sai si, stand afara, au trimis la El ca sa-L cheme. Iar multimea sedea imprejurul Lui. Si I-au zis unii: iata, Mama ta si fratii Tai si surorile Tale sunt afara si Te cauta. Atunci El le-a raspuns, zicand: Cine sunt mama Mea si fratii Mei? Si, privind pe cei ce sedeau in jurul lui, a zis: Iata mama Mea si fratii Mei! Ca oricine va face voia lui Dumnezeu, acesta este fratele Meu si sora Mea si mama Mea.