In saptamana a saptesprezecea dupa Pogorarea Sfantului Duh – Joi


JOI
IN SAPTAMANA A SAPTESPREZECEA DUPA
POGORAREA SFANTULUI DUH

EVANGHELIA DE LA MARCU

(11:27-33)

In vremea aceea a intrat Iisus iarasi in Ierusalim. Si, pe cand mergea El prin templu, au venit la El arhiereii, carturarii si batranii si I-au zis: Cu ce putere faci acestea? Sau cine T-a dat Tie puterea aceasta, ca sa le faci? Iar Iisus le-a zis: Va voi intreba si Eu un cuvant; raspundeti-Mi, si va voi spune si Eu cu ce putere fac acestea: Botezul lui Ioan din cer a fost, sau de la oameni? Raspundeti-Mi! Si ei vorbeau intre ei, zicand: De vom zice: din cer, va zice: Pentru ce, dar, n-ati crezut in el? Iar de vom zice: de la oameni – se temeau de multime, caci toti socoteau ca Ioan era intr-adevar proroc. Si, raspunzand, au zis lui Iisus: Nu stim. Si Iisus le-a zis: Nici Eu nu va spun voua cu ce putere fac acestea.