Saptamana a saptea dupa Pasti – Joi


JOI
IN SAPTAMANA A SAPTEA
DUPA PASTI

EVANGHELIA DE LA IOAN

(6:23-33)

Zis-a Domnul catre ucenicii Sai: Adevarat, adevarat zic voua: Oricate veti cere de la Tatal in numele meu, El va va da. Pana acum n-ati cerut nimic in numele Meu; cereti si veti primi, ca bucuria voastra sa fie deplina. Acestea vi le-am spus in pilde, dar vine ceasul cand nu va voi mai vorbi in pilde, ci pe fata va voi vesti despre Tatal. In ziua aceea veti cere in numele Meu; si nu va zic ca voi ruga pe Tatal pentru voi, caci Insusi Tatal va iubeste pe voi, fiindca voi M-ati iubit pe Mine si ati crezut ca de la Dumnezeu am iesit. Iesit-am de la Tatal si am venit in lume; iarasi las lumea si Ma duc la Tatal. Au zis ucenicii Sai: Iata, acum vorbesti pe fata si nu spui nici o pilda. Acum stim ca Tu stii toate si nu ai nevoie sa Te intrebe cineva. De aceea credem ca ai iesit de la Dumnezeu. Iisus le-a raspuns: Acum credeti? Iata, vine ceasul, si a si venit, ca sa va risipiti fiecare la ale sale si pe Mine sa Ma lasati singur. Dar nu sunt singur, pentru ca Tatal este cu Mine. Acestea le-am grait catre voi, ca intru Mine pace sa aveti.