Saptamana a cincea dupa Pasti – Marti


MARTI
IN SAPTAMANA A CINCEA
DUPA PASTI

EVENGHELIA DE LA IOAN

(8:51-59)

Zis-a Domnul catre iudeii care venisera la Dansul: adevarat, adevarat zic voua: Daca va pazi cineva cuvantul meu, nu va vedea moartea in veac. Insa iudeii I-au zis: Acum am cunoscut ca Ai demon. Avraam a murit, de asemenea si prorocii; si Tu zici: Daca va pazi cineva cuvantul Meu, nu va gusta moartea in veac? Nu cumva esti Tu mai mare decat tatal nostru Avraam, care a murit? Si au murit si prorocii. Cine Te faci Tu a fi? Iisus a raspuns: Daca Ma slavesc Eu pe Mine insumi, slava Mea nimic nu este. Tatal Meu este Cel Care Ma slaveste, despre Care ziceti voi ca este Dumnezeul vostru. Si nu L-ati cunoscut, dar Eu Il stiu si pazesc cuvantul Lui. Avraam, parintele vostru, a fost bucuros sa vada ziua Mea si a vazut-o si s-a bucurat. Deci au zis iudeii catre El: Inca nu ai cincizeci de ani si l-ai vazut pe Avraam? Iisus le-a zis: Adevarat, adevarat zic voua: Eu sunt mai inainte de a fi fost Avraam. Deci, au luat pietre ca sa arunce asupra Lui, dar Iisus S-a ferit si a iesit din templu si, trecand prin mijlocul lor, a plecat de acolo.