Duminica a doua dupa Pasti – Joi


JOI
IN SAPTAMANA A DOUA
DUPA PASTI

EVANGHELIA DE LA IOAN

(5:24-30)

Zis-a Domnul catre iudeii care venisera la Dansul: Adevarat, adevarat zic voua: Cel ce asculta cuvantul Meu si crede in Cel Care M-a trimis pe Mine, are viata vesnica si la judecata nu va veni, ci s-a mutat din moarte la viata. Adevarat, adevarat zic voua ca vine ceasul, si acum este, cand mortii vor auzi glasul Fiului lui Dumnezeu si cei care vor auzi vor invia. Caci, precum Tatal are viata in Sine, asa I-a dat si Fiului sa aiba viata in Sine; si I-a dat putere sa faca judecata, pentru ca este Fiul Omului. Nu va mirati de aceasta; ca vine ceasul in care toti cei din morminte vor auzi glasul Lui, si vor iesi cei care au facut cele bune, spre invierea vietii, iar cei care au facut cele rele, spre invierea osandei. Eu nu pot sa fac de la Mine nimic; precum aud, judec; dar judecata Mea este dreapta, pentru ca nu caut voia Mea, ci voia tatalui Meu, Care M-a trimis.