Aneta Okutan – Puterea rugaciunii si a credintei


Puterea rugaciunii si a credintei

Doamna Aneta Okutan:

„Am fost pe 6 dec 2014 la Mira pentru a multumi Sfantului Nicolae pentru  ajutorul dat sotului meu care a fost vindecat de cancer (stadiul3b). De cind am aflat de boala sotului m-am rugat Maicutei Domnului, Sfantului
Nectarie, Sfantului Spiridon, Sfantului Nicolae, Domnului nostru Iisus  Hristos si Sfantului Duh, citind acatistele timp de 7 luni si sotul meu a trecut usor printr-o operatie pe colon, prin 6 luni de tratament chimio foarte agresiv. Acum este sanatos  prin multa mila a Bunului Dumnezeu si a Sfintilor Sai.

La Mira erau in biserica preoti greci si rusi si oficiau Slujba de cinstire a Sfantului Ierarh Nicolae, noi am participat la slujba si am atins Sfintele Moaste ce fusesera aduse acolo. Apoi am ingenunchiat langa cavoul ce se afla in biserica si asa cum promisesem sfantului am citit acolo acatistul. Sotul meu a pozat, acasa am observat ca se vede o
silueta… ceva ce nu este acolo sau nu se observa cu ochiul liber! De atunci doresc sa arat aceste poze tuturor, poate ca Sfantul a vrut sa ne arate ca inca este cu noi, desi noi ne-am indepartat de credinta si doar la necaz il mai cautam pe Dumnezeu si pe Sfintii Sai…

Inainte sa ma hotarasc sa merg la Mira, am gresit in fata Sfantului Nicolae. Citisem acatistul o saptamina si m-am gindit ca e destul si ca nu il mai citesc, pentru ca deja citeam celelalte acatiste la fel si mama mea si o prietena se rugau de ceva luni Sfantului Nicolae pentru ca sa il ajute pe sotul meu sa se insanatoseasca. Asa ca ma gindeam eu ca era de ajuns cat am citit; a doua zi inainte de a ma aseza sa ma rog celorlalti Sfinti, am simtit miros de mir si m-am mirat stiind ca nu pusesem mina pe mir in acea zi. Am crezut ca mi se pare si apoi iar a venit un puternic miros de mir! Atunci m-am cutremurat. Am inteles ca Sfantul Nicolae, cel ce varsa mir la toata lumea… voia ca eu sa citesc acatistul 40 de zile, asa ca m-am apucat rusinata si cu lacrimi fierbinti sa citesc acatistul si nu l-am citit doar 40 de zile… Ci mult mai mult… Si am promis ca daca se face sotul meu bine o sa mergem pe 6 dec la Mira la Biserica unde a slujit Sfantul İerarh Nicolae si ca o sa citesc in genunchi acatistul chiar acolo acasa la Sfant.

Sotul meu avea hemoglobina 5,9; tumoarea iesise din colon, se lipise de prapur, peritonal si la 2 din ganglionii limfatici si avea hemoragie interna. Doar cu ajutorul lui Dumnezeu si a Sfintilor Sai astazi este sanatos!

Va multumesc din suflet pentru ceea ce faceti! Cind eram deznadajduita citeam minunile de pe pagina dumneavoastra si capatam putere si incredere ca si pe noi ne va ajuta Dumnezeu.

Doamne ajuta!”

Aneta Okutan - Puterea rugaciunii si a credintei3

Aneta Okutan - Puterea rugaciunii si a credintei2

Aneta Okutan - Puterea rugaciunii si a credintei1

23.01.2015

