Simon Petru


Simon Petru

Simone, spune tu, daca Ma iubesti
Oile, oile sa Mi le pazesti.
Ca eu Ti-am dat turma
Sa-mi pazeasca urma,
Pribegind printre munti si vai,
Pe carari spinoase
Si vai intunecoase,
Alungati de vrajmasii Mei.

Simone, spune tu, daca Ma iubesti
Oile, oile sa Mi le pazesti.
Tu vegheaza-Mi turma
Si pazeste urma
Sa nu-mi piara nici una din ea,
Caci lupul pandeste
Si le urmareste
Sa doboare pe multi dintre voi.

Simone, spune tu, daca Ma iubesti
Oile, oile sa Mi le pazesti.
Vezi de cea bolnava,
Du-te la ea-n graba
Ajutor cu iubire da-i,
Si in suferinta
Arata credinta
Ca s-o vindeci, langa ea sa stai.

Simone, spune tu, daca Ma iubesti
Oile, oile sa Mi le pazesti.
Pe oaia ranita
Cazuta-n ispita
Ce-n dureri se zbate din greu
Ia-o cu blandete
Si pe-a tale brate
Sa o duci la staului Meu.

Simone, spune tu, daca Ma iubesti
Oile, oile sa Mi le pazesti.
Vezi, cea bolnavicoasa
N-o lasa sa moara
Ca-i cu viata chiar din mana ta,
Da-i hrana bogata
Si apa curata
Ca-i cu viata chiar din mana ta.

