Iisuse Fiul meu iubit (Florii)


Iisuse Fiul meu iubit (Florii)

Duminica la Florii
Zis-a Maica catre Fiu
Spune-mi Fiul meu iubit } Bis
Pentru ce esti necajit?

Caci de patruzeci de zile
Mi-ai rupt inima copile
N-ai baut nici n-ai mancat } Bis
Numa-n rugaciuni ai stat.

Spune-mi Fiul meu iubit
Luni, marti ce ai de patimit
Iti spun Maica nu gresesc } Bis
Luni si Marti ma pregatesc.

Eu ma pregatesc de moarte
Sa scap lumea de pacate,
Ma duc sa fiu rastignit } Bis
Pentru lumea ce-a gresit.

Iisus de la mama Lui plecand
Timpul durerii sosind
Maica Domnului suspina } Bis
Si intristata Il intreaba:

Iisuse Fiul meu iubit
In zi de luni unde vei fi?
Atunci rege mare voi fi } Bis
Si nimeni nu ma va primi.

Iisuse Fiul meu iubit
In zi de marti unde vei fi?
Profetul lumii Eu ma fac } Bis
Vestind sfarsitul acestui veac.

Iisuse Fiul meu iubit
Dar Miercurea unde vei fi?
Atunci un mielusel Eu sunt } Bis
Vandut pe 30 de arginti.

Iisuse Fiul meu iubit
In Sfanta Joi unde vei fi?
In zi de joi cam pe la pranz } Bis
Voi fi ca mielul cel mai bland.

Iisuse Fiul meu iubit
Dar Vinerea unde vei fi?
O Maica dulce dac-ai sti } Bis
De s-ar ascunde aceasta zi.

Caci Vinerea o Mama mea
Pe Cruce rastignit Voi sta,
Piroane-n maini imi sunt batute } Bis
Iata sfarsitul Meu cel dulce.

Iisuse Fiul meu iubit
Dar Sambata unde vei fi?
Atunci un bob de grau Eu sunt } Bis
Din nou ma nasc Eu din mormant.

Iisuse Fiul meu iubit
Duminica unde vei fi?
Iti spun Maica adevarat, } Bis
Duminica oi fi inviat.

Duminica o Mama mea
Din moarte Eu voi invia.
Port steagul de invingere } Bis
Incununat cu glorie.

Cu puterea cea mai mare
Sa scap lumea de pierzare.
Pe cei ce Imi slujesc Mie } Bis
Si ei pe veci sa invie.

